Fraidejj.

Imorse blev det ingen promenad, jag valde att sova ut tills jag vaknade av mig själv...
Jag ska jobba till halv åtta ikväll, och sen börjar jag 7 imonnbitti igen.
Det jag behöver då är sooova.

Gårdagen var rolig som alltid. Helen och jag går runt och garvar åt oss själva.
Dom andra undrar vart felet sitter.
Det är väl inget större fel på oss mer än huvet, ellerhur Helen?! 

Jag måste bara citera en artikel ur "Falu kuriren" från igår.
Vi skrattade gött åt dessa ord jag och Hanna;

"Frågan är om inte ett polisingripande hade varit på sin plats i Leksand igår i
"Slaget om Siljan".
Sällan eller aldrig har väl så många blottat sig på en och samma gång.
Ett helt blåvitt gäng åkte nämligen omkring med hockeybyxorna nere vid
fotknölarna inför 7650 personer i Ejendals arena.
Det var snudd på pinsamt att se den avsaknad av engagemang som präglade LIF."

Japp, jag lever på segern än, det kommer jag att göra lääääääänge!!!!!
Hela dagen på jobbet igår gick jag runt och sjöng sha lalala. :)



Ikväll är det således dags för match igen, hoppas killarna är lika grymma ikväll som dom var i Ejendals arena.
Då fixar dom lätt 3 poäng till...

Jaja, dags att sätta på sig fejset!

Ha en bra dag alla!!


Kommentarer
Postat av: Anna

de va væl på tiden att de skrev något dåligt om leksand

2009-10-26 @ 10:22:36
URL: http://anna0qeso.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0