ELVIRA 4 ÅR!

Mmmm jag älskar päron och kanel i min gröt, så ni vet!!
Ååå va gött det är! :)

Imorse när jag klev ut var det grått och regnigt ute, tur att min nya jacka är vattentät.
Det var bara att traska iväg de, så mycket som jag har tippat i mig i helgen, mat, choklad, chips, bågar, pizza...gaaah!
Magen var verkligen putt igår!
Gick min vanliga runda på en timme och gissa om jag längtade IN I HUSET!
Nu sitter jag alltså här och har precis smällt i mig min mumsiga gröt!
En sak som jag gillar med att bo i en by är människorna.
När jag är ute och går och möter en annan människa så söker jag alltid ögonkontakt!
Jag tycker att det är ren hyfs, det är så svennigt å bara glo rätt fram och behandla sina medmänniskor som en luftpartikel. 
Nej man kan åtminstone säga "hej" och det är folket i byarna bäst på!! 
Jag stannade t.o.m och småpratade lite med en farbror som var ute med hunden imorse i Östnor... :)
I klockarhagen skulle ett sånt här fenomen vara ytterst ovanligt!
Där ska man stirra ner i marken om man möter någon man inte känner. 
Svennnnnneeeeefasoner!

 
Idag fyller Solleröns prinsessa 4 år!
Tiden går så skrämmande fort, det står väl inte på förräns jag får gå och köpa mig antirynk kräm nu...

Jaha... dags att göra sig redo för en dag som kitchen-bitchen!
Och direkt efter jobbet myser jag iväg på ljusparty hos Liza, roligt och spännande att se hur hon bor!!!!!

GRATTIS SOLSTRÅLE!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0