Torsdag.

Orosmoln flåsar mig i nacken idag.
Min lille Felix mår inge bra. Han är jättejättejätte hängig!
Usch han äter ingenting, men han försöker slicka i sig lite vatten, men det går trögt.
Han byter ju päls just nu och då brukar han va lite grumpy. Men inte såhäääär....
Jag tog upp honom och hans mage kurrade värre än en skogsmaskin.
:(
Äsch vadå, det är ju bara en kanin, tänker ni kanske nu. Men det ääär ju Felle. Han har funnits i mitt liv i snart TOLV ÅR!! Tolv hela år.
Vi får se vart det leder....

Idag är det jobb som gälling... work work work.
Til late. 
Dalbergs mässa är det ikväll oxå. Jag jobbar... som sagt.

Morgonpromenaden imorse gick hur bra som helst, det var behagligt ute och man är ju så himla bortskämd med dessa fina mornar!
Gäller fan å ligga i nu när jag ska på beachparty, jag har nämnligen blivit bjuden på årets kalas i November!
Jalle fyller 30 år och ska ha beachparty i Borås stadsparksbad.
Jag läser lite innantill på inbjudan:
...med härlig värme musik, vattenlekar och sköna spabehandlingar.
Sommarmat, liveunderhållning och nattklubb.
Natten tillbringar vi på Scandic Plaza.

Hanna och jag har redan börjat smida på detta järn.
Vore skoj, då kan man passa på att julshoppa lite i Borås samtidigt.
KUUUL!!
Det går bra nu... :)


Jag måste springa och slänga ihop en kantarellsås till min matlåda nu...

HA EN BRA DAG DUDES, tack för att ni finns!


En bild den gamle idag...



Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken fest det kommer att bli!!!!

2009-10-08 @ 09:13:34
Postat av: Camo

Det är inte "bara" en kanin.... =/ Känner inte Felix så bra, men Dino minns ja väl... Dom blir som små familjemedlemmar faktiskt =( Snart 12 bast, de e gammalt för en kanin de! Snacka om att han har levt ett långt å fint liv!! Kram

2009-10-08 @ 19:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0