Segt slem det här...

Nu har jag inte rört mig på en vecka.
Det var förra Måndagen som min hals började krångla. Men det gick dock över ganska fort.
Lindrig sjuka, tänkte jag. Men morgonen efter var näsan igenombommad.
Det var alltså bara ett litet förspel av vad som komma skall.

Nu har det alltså gått en vecka och nu får det va NOG!! Jag vill röööra på mig igen!
Idag är det bättre, nu när jag har vaknat och gått upp och rensat bort allt slem.
Har även varit uppe inatt och rensat systemet.
Man vaknar halvt ihjälkvävd.
Jaja nog om detta!

Helgen har pumpat på fort som alltid.
Vi var ju på hockey i Älvdalen i Lördags och såg på Hermans målvaktsdebut.
Han spelar i Orsa IK och dom mötte alltså Älvdalen.

Sen var det inget annat än soffan som gällde resten av dagen/kvällen/natten...

I helgen är det KUL PÅ G!!!!!!!!
:)
Dahlbergs bjuder 10 st från Kaffestugan på hockey med middag och grejjs innan!
HUR GÖTT SOM HELST!!!!!
Jag är en av dessa 10.....
Ska bli kul att få ett ansikte på denna Daniel på Dahlbergs, som vi ringer och drygar oss med titt som tätt.
Haha!!

Frukost nu.

Tråkiga och oredigerade inlägg men det blir så ibland.

Tjoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0