LEDIG LEDIG LEDIG!

Hallå!
Jag vill ha en hund!

Nu klassar jag mig själv som frisk! Ja förutom huvet då, men halsen, hostan, snoret och allt det där gojjsiga är väck. Nästan. Jag har en sjujävlatusan till rethosta på kvällen.
I R R I T E R A N D E ! !

Jag skulle börja med morgon promenaderna imorse tänkte jag...
06:30 som alltid...
Tanken var god men kroppen var mindre sugen, jag tänkte om och tänkte rätt:
Jag har ju hela långa dagen på mig att ta mig runt Östnor.

Stängde av snoozen och la kudden på huvet.
Morgonmänniska som jag trots allt är så vaknade jag ju tidigt ändå, as usual.

Planerat idag = noll!


Håller på nätshoppar lite... den här bland annat, hoppas jag blir lika snygg som henne i den. :/



Återkommer...


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Heeej!!

Bara att säga till om du vill låna Malte nån dag. Jag behöver ju hundvakt i princip varje dag. Han skulle nog gilla att gå din vända=))

Ha det bra. Kram kram

2009-11-18 @ 08:54:57
Postat av: Emma

Heej! Ja jag tar honom GÄRNA nån dag, att jag inte tänker på det när jag är ledig mitt i veckan, nästa gång jag har en ledig dag hör jag av mig. Kul med sällskap av mys malte!! KRAAAM!

2009-11-19 @ 09:43:31
URL: http://emmajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0