.....

Dagen har knallat på i bra takt... till slut blev klockan 17 och jag fick gå hem.
Hanna kom bort och vi tog en promenad i mörkret!
Skönt som attan men mörkt!

Nu sitter jag här och är lite smått uppretad, men bara lite...
Mest mätt och trött.

Till den fega anonyma (raderade) kommentaren:
Nä jag är inte totalt pantad i hela jävla huvet, ransaka ditt eget psyke istället med ditt person påhopp!
Moringar och Leksingar har retat varandra i urminnes tider om du har missat detta?!?!
Och jag har många många många vänner som hejar på Leksand, som jag tar lika mkt skit av som dom tar av mig, och t.o.m dom skrattar nu...
Tål man inte det ska man inte ens lägga tid och energi på att ens orka bry sig och kommentera. Herreguuud! 
Dumskalle kan du va själv ditt jävla mähä!!

Ja så då, det var väl det jag kände att jag ville få sagt!

Jag är snäll men ibland rinner bägaren över!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0