God-dagens!

Vilken go eftermiddag jag haft!
Efter jobbet knatade jag bort till Sams solarium för lite fejksol!! Gött som fan, somnade nån minut och svävade runt... :)
Efter det blev det dagens promenad. Men idag var det extra roligt att gå, det var 6 timmar sex på P3.
Riktigt intressant faktiskt! :) Fan vilket bra program.
Nånting annat som var najs var att det snöade lite lätt oxå!!! Jag stortrivdes!

Hela veckan nu jobbar jag 7-15.30.
Ååå vad jag älskar denna vecka!!
Morgonmänniska som jag är, och så kommer man hem så man hinner med huuur mycket som helst efter jobbet.

Det pratas myyyycket om svininfluensan nu.
Jag kommer att vaccinera mig! Utan att blinka.

Äh va fan det här var inte alls lätt idag, inspirationen flödar inte direkt.
Ska kolla lite panel och grejjer på internet till Ribbås projektet!

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0