Årets helg!

Helgen har varit helt unik!

Hej förresten!

Jag vet att jag varit megadålig bloggerska nu på slutet. Men jag har inte haft tillgång till varken data eller internet, och tiden har heller inte funnits. Men nu är jag tillbaka starkare än nånsin, tro mig!
Skönt oxå att ni saknar mig. :)

Hanna och jag klev i bilen utanför Kaffestugan 16:15 i Torsdags och drog till GÖTEBORG!!
Sen dess har vi haft häcken fullproppad!
Fredagen gick i shoppingens tecken.
Vi tog bilen in till Götet, jag har ju bott där i 5 månader och det underlättar, man hittar ju fortfarande. King!

Mellan 10 och 16 var vi in da GOTTENBURRG och spenderade.
Man blir ju sååå himla lycklig av att shoppa, visst är det fantastiskt egentligen?
Man blir lycklig av att göra slut på pengar, bli fattigare.
Men såhär: Vad är lyckan med att ha pengar på kontot utan att spendera dom?
Blöö... ökentrist.

På kvällen blev det mys med idol, glögg och carlsberg, Hanna och jag styrde upp tacos och Blomman kom på besök. Hur kul var inte det på en skala??
FÖRJÄVLA KUL!!
7 år har gått sen vi sågs sist räknade vi ut, helt galet!

Och shit, Lördagen sen då!
Alltså.... ni som känner Jalle, det kanske är nån av er som läser detta.
Den killen är så otroligt full av energi, glädje och ideér, bara det bästa är gott nog för honom!
Vem krävs det för att hyra ett helt vattenland för beachparty och spabehandlingar?
Jo Jalle!
Vem behövs för att boka in 70 personer till ett schyst pris på Scandic Plaza i Borås med tillgång till deras lounger?
Jo Jalle!
Och vem har egna tryckta pengar på sin fest?
Jo Jalle!

Klockan 14 var det incheckning på hotellet för samtliga. Hanna och jag var där 13:15. :)
Klockan 15 var det lekar i grupper utspritt på hotellet.
Vi lärde känna varann och typ alla utom jag och Hanna dittade och dattade om högskolepoäng hit och dit.
- Ja jag jobbar på volvo personvagnar och forskar i reaktioner på människor i olika hastigheter, hur dom svettas i olika situationer, läst i 7 år, vad gör du?
- Ööö näää jag jobbar på fik. Gör smörgåstårtor å sånt....
:/
Haha, typ så! Men vilka lättsamma människor!!

Mellan 16,30 - 18,30 var det då dags för beachparty och ni kan aldrig gissa hur kul det va.
Nedsläckt vattenland med fruktspett, bål, vin, öl och spabehandlingar.
Vågor i vattnet och bra musik i högtalarna.
Helt magiskt!!

Efter det tänkte man att nu kan det ju bara inte bli bättre!

19:00 var det dags för sittning. Middag i sommarens tecken.
Frossade som tusan!
Ja sen blev det fest med en grymt band på scen.
Tiden, den bara gasade på som en sportbil.

Klockan 03:15 kom Jalle och sa till oss att vi fick lov att lämna lokalen.
Då var det bara Hanna, jag, Jalle och typ 5 personer kvar.
Vi representerade Dalarna väl tycker jag! :)
Vi fattade ingenting, klockjävlen hade blivit TRE på några minuter som det kändes!
Då kan man kalla det en trevlig tillställning va?

Mindre trevligt var det att sitta i en bil 45 mil hem igår, med 12 ruttna öl i kroppen ,ett par Jalle30 drinkar och till och med tamefanimej en Whiskey!?!? (fattar ni, hur fick jag i mig detta??) och en skallebank värre än en sportmössa.

Till slut kom vi hem.

Helgen = VÄRLDSKLASS!!

Endast TVÅ saker har jag att klaga på:

1. Adde kunde inte va mä på festen, eftersom han tydligen har misstänkt svininfluensa, såå hiiimla tråkigt!!

och

2. LIF bodde på samma hotell, samma korridor några av dom, som OSS!!
MAN ÅKER INTE 45 MIL FÖR ATT bo på samma hotell som Leksand.
Jag trodde inte mina ögon när bussen gled upp breve hotellet!
Killarna var då bra mkt snyggare och trevligare irl än ute på isen i dom där mordordräkterna dom har.
;)

Nu blir det den dusch!!

Kolla in mina nya! Årets köp 2009!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0