A day off.

Hallå kamrater!
Känner ni inte att det är helt okej med en regnig mysdag idag?
Jag är ganska solmätt ändå efter dessa fina dagar så när det regnade när jag såg ut imorse blev jag nästan lite glad. 
ÄNTLIGEN kan man vara inne och skrota. =) 
Men riktigt solmätt blir man aldrig!, men jag vet ju vad som komma skall om 19 dagar.
ALL INKLUSIVE IN THE SUN!! Gassa gassa gassa!!

Hihi, man är ju lagomt mallig! =)
Vad händer då?
Jag ska sätta om blommorna och sticka iväg till granngården eller liknande och inhandla lite frön inför min örtplantering.
Jag har ingen inspiration att skriva, jag slänger in lite bilder från våran grymma valborg.

Ha en bra dag!! ♥

 Jocke älskar sina missar!  Min Hanna och Jocke.
 Sjukt kul hade vi!    Hjalmar med Hållbans fot som mik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0