Tuppjucksvalborg!!

Wow, kvällen igår blev kanOnlyckad!
Vi hade planerat noll och kände mest för att låsa in oss hemma, lite halvnere och lagomt sega.
Men SÅÅ mitt i maten... ringde Johan Heed på Hjalls telefon och tyckte vi skulle svänga våra lurviga bort till Vinäs på FÄST, location Jocke Tönnberg. Jag nappa direkt!
Sagt och gjort, jag körde och min kille drack pils.
Vi tänkte kika förbi en kort stund, hänga på dom till Vinäsbrasan, sen hem och sova tidigt.
Haha, hela jäkla kvällen satt vi där och jösses! va kul jag hade. Vi snackade gamla minnen heeeela kvällen lång, ända in på natten.
Det blev noll majbrasa och det blev noll krog, noll av alla andra planer, fuck you majbrasa, det var ingen som hade lust att lämna det trevliga vi hade!
Vi såg iallafall röken från brasan från Jockes veranda.
Dock när ölen tog slut fick Johan och jag åka för att hämta mera. Då passade jag även på att hämta upp Hanna.
Som tur är så är hon van vid detta mans sällskap för dom är unika, dom är galna och dom är sjukt roliga!

 Alla som känner Hjalmar vet ju som sagt... tänk er 5 sånna roliga runt ett bord! =)
Jag har knäppt några kort, dom kommer...
När klockan började närma sig 2 gav mina ögonlox upp, då jag varit uppe sen 5, så det bidde hemfärd trots att vi helst ville stanna meeeer!!
Herregud, jag kommer leva länge på denna kväll i tonårsminnenas anda!
GRYMT!!

Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0