Tlött.

Känner mig lite seg just för ögonblicket, kom hem från jobbet för en liten stund sen, och vet inte alls riktigt vad jag ska hitte på mä.
Käka lite mat står rätt högt upp på listan.
Jaa, jag tar och styr upp lite käk nu innan jag kreverar.

Förresten Bengan, ja hon ska få twins, helt otroligt!!!!!!!!!!!
JÄTTEKUL!!!!
Och det är bara cirka en och en halv månad kvar, så du har verkligen varit dåligt uppdaterad.
=/
Det är en kille och en tjej och jag får lov att vänta ett helt år innan jag får se dom annat än på kort.
=(
Därav oxå, så blir det kräftskiva i sommar utan Jullan....


Trevlig kväll alla!


Kommentarer
Postat av: Camo

Men fasen va kul!! Så Jullan kommer bli 3 barnsmamma snart =D Spännande, vill verkligen se kort på alla sen!!

2009-05-05 @ 20:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0