Spotify.

Jahapp, då är man en musikstreamare numera, lagligt och helt musikmoderätt! =)
*Tack Björn*
Det finns ju verkligen allt i spotify, grymt!!
Just nu lyssnar jag på en gammal rökare, Gigi dagostino - La toujours.

Mina kvällsgäster har nyss lämnat huset. Jag, Hanna, Magdalena och Carolina har käkat Thaimat (från kjorren i Öna såklart), det var gudomligt as always och så har vi kollat på
S C H L A G E R ! !
SÅ HIMLA MUSIKMODERÄTT
i schlager tider. Haha...
Det är ett riktigt underhållande program faktiskt, vilka låtar en del länder ställer upp med. 
Hahahahaha....
Att det dessutom fanns två tjejer som hette Inga & Anus som tävlade för Bosnien-Herzegovina var ju roligast på hela kvällen.... mihihihi!!! 
 Sen var ju programledar-mannen en blandning av en hobbit, austin power och den pårökta scream masken i scary movie.
Nu är jag trött som fan.

Annars har dagen rullat på som vanligt tycker jag. 
Helén och Fredrik har tävlat i hur många vinergummin dom kan ha i munnen samtidigt.
Helen fick in 11 i bara ENA kinden! Så räkna 22 som hennes personliga rekord!
Fredrik har tippat chokladsmulor och citronskivor innanför min tröja, som hämnd fick han gurkor i skorna, så han blev sur och gömde helens bilnyckel i mikron, jag har vurpat och fått en bula på knät, Hanna och Andreas har tävlat i porrigast pose....

Jaa, en vanlig dag på jobbet.

Godnatt mä er!!

Apropå scary movie - check out!


Kommentarer
Postat av: jullan

Ha ha ha..jag kissar i brallan vad roligt. Har inte sett den filmen pa ar o dar. Nu mar jag battre trotts forkylning.

2009-05-13 @ 03:12:56
Postat av: Lisa

Oh vad gott med thai mat :)

Vad ska man äta när man ska köpa där då?

Nyfiken men aldrig provat där ännu :/

KRAMAR!

2009-05-13 @ 12:14:34
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0