Resfebran...

Nu börjar resfebern krypa på... nu har jag plockat fram våra nya fina resväskor och börjat se över sommarkläderna.
Wuiiiiifjhetiojhbdfklöngjklsvbladkögjmnpwrjhni tuppjuck

Jag skulle ha jobbat stägning idag men Fredrik ville så gääärna ha den, så jag gav honom den och fick alltså ledigt.
Eller ledigt och ledigt, jag är Hjalmars bitch ute på altan, plockar och donar åt honom när han spikar.
Nu sprang jag in en snabbis, slängt i lite kläder i tvätten som ska ut och resa nästa vecka.

Ett hett tips för er som ska ut och resa i sommar eller nån annan gång.
Packa hälften av kläderna i en resväska och andra hälften i den andra resväskan.
Är det nån som blir utan resväska så har man alltid en backup!

Spotify äger ju tamefan, det finns ju ALLT!! Just nu poppar vi Lasse Stefanz för fullt!!

Nä, nu måste jag nog gå ut igen...

Återkommer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0