Na na na na na na na iieee...

In a while, maybe you remember, when we met, on the beach, and you show me the waaay...



Jag är helt övertygad om att, trots att det har gått 4 år sen jag var där sist, is this song still going strong!

Det börjar verkligen närma sig nu. Onsdag, Torsdag, Fredag, Lööööööördag!!

Idag har jag jobbat till halv fyra. Hanna och jag har gjort världens största smörgåstårta a la 48 bitar!
Den är gigantisk och jag är övertygad om att Mora kommun som ska mumsa på den imonn INTE lär bli besvikna!!
Wiiie!!

Helen har fått semester veckan ut så nu är det jag själv som får retas men det är ju inte samma sak.
Felix och jag ska gå upp på övervåningen nu och plocka lite...



Kommentarer
Postat av: Jullan

shit..jag kan inte lyssna pa den laten. Oj vad jag lanktar.

ha det sa underbart i Alanya

2009-05-22 @ 06:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0