La voix.

Tycker ni att jag är knäpp om jag erkänner att jag lyssnar på den om och om och om och om igen??
Alltså, jag DIGGAR den stenhårt!! Ryyyyyyser när hon sjunger opera, där kan man snacka GRYM röst.
Och när man tittar på henne när hon sjunger i ton meeeegahög så syns det inte ens, hon står och bara ler, så jävla imponerande!!

När jag lyssnar på den när jag cyklar till jobbet så känner jag mig som en superhjälte som är på väg och ska rädda jorden från undergång, fast jag bara ska till Kaffestugan och göra tacosallader, den lyfter mig enormt!
Haha... det är helt sant!!

HEJA HEJA HEJA HEJA MALENA!!!


Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Jag som faktiskt trodde att hon skulle vinna. helt king låt ju. jag har ju tom röstat

2009-05-16 @ 23:39:37
Postat av: Lisa

Tack för dina snälla ord :)

Ja nog är hon helt KING!

Jag ÄLSKAR låten jag med..

Kan lyssna på den om och om igen, så du är inte tokig :) I såna fall är vi det båda två!

Tråkigt att det inte går så bra bara :(

Men ja, Norges låt var rätt skön den med..

Annars var de mest driiit :)

kramar.

2009-05-16 @ 23:58:10
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Camo

Älskar oxå den låten!! =D

2009-05-17 @ 08:26:00
Postat av: Annika

tycker också att den är ruskigt bra! jag bara ryser (!) när jag hör den! sååå bra!

såg lite bilder från kalasä i lördags... de såg ut som att ni hade de grymt kul! så de vara ju tuuur att hjalmars snorkran i läckte allt fööör mycke! =)

kramar!!

2009-05-19 @ 14:51:55
URL: http://wanipaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0