Arapapapapapapaaa...

Det var alltså bara jag som tippade låten som sommarplåga??
Ja, vi får väl se då...
Jag älskar den!!

Alla som ska flyga till Antalya, Turkey på Lördag räcker upp en hand!
Resfebern börjar riva i mig ordentligt nu och inte minst i min älskade sambo.
Vi ska ju bo på ett flottigt hotell, 4 plus och all inclusive.
Aldrig har vi bott så fint nånsin när vi varit ute på, men nu ska det alltså ske.
Vi ska bo HÄR!

Iiiiiiiiiiiiiiii!!!!

Nä nu är kaffet klart, ska bli gott som fan, jag hade huvudvärk hela vägen när jag sprang imorse.

HA EN BRAAA DAG HÖRRNI!!



Kommentarer
Postat av: elvenman

Finns det chans till ett vykort?

Hoppas ni får det grymt bra iaf!

2009-05-21 @ 10:28:00
URL: http://www.navelludd.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0