Up with da tup.

Jag måste vara fullkomligt från V E T T E T som en Lördag morgon klockan 07:08 slår upp ögonen "PLING!!" och verkligen på allvar stiger ur sängen.
Breve mig ligger min Hjall och märker inte ett yns av att jag är uppe.
Jag är lite sur på mig för det. Ligg kvar i sängen åtminstone, läs lite, stirra i taket eller va fan som helst.
Jag möts även av ett uppvikt toalocksfan som hånar mig. Mitt expriment har alltså funkat sådääär.
Men jag ger det lite mer tid, det är svårt att lära gamla hundar sitta!

En annan sak jag är lite sur på mig själv över, är att jag kommer, ska och vill städa huset NU.
Jag tänker på fullaste allvar städa en Lördagsmorgon kl 8.
And I like it... speciellt när det är klart.

Jaa, knäpp, knäppare, knäppast...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0