Hej!

Jag har inte dött eller gått i ide.
Jag har bara inte unnat mig en minut av datande denna vecka.
Plus att min kille är hemma med stukad fot så varenda ledig minut passar jag på att fnusa på honom.

Ikväll är det tjejkväll med Hjalmar. Charloth och Hanna kommer hit på mys!
Har även tagit upp mina promenader igen.
Charloth och jag gick runt Långlet både Lördag och Söndag och rensade våra hjärnor.
Eller på söndagen rensade jag både kropp och knopp.. haha. Vaknade av att Challan stog och knackade på dörren.
- Upp och hoppa, nu ska vi ut och gå.
- Oh shiiiit. Hur ska det gå till?!?
Fortfarande halvfull och totallt nyvaken. Men Charloth räddade min dag med den där prommisen.
Underbara vänner man har!!!

Julia, vi ringer till dig ikväll, imonnbitti blir det för din del.

Nu ska jag bege mig till jobbet.

Kram!

Busfröt!!

Kommentarer
Postat av: jullan

Halla...nu far vi ta och prata pa luren snart.

2009-03-25 @ 02:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0