Fredag 13 igen.

Satan i gatan vad tiden går undan. Nu är strax en vecka till avklarad.
Jag har jobbat sent helt veckan utom onsdag då jag var ledig.
Jag har liksom inget liv just dessa veckor, och sitter heller inte vid datan speciellt mycket.
Man ruschar hem från jobbet tar en dusch, slänger sig i soffan och glor på alla serier man följer.

Sista stängningen idag, för den här veckan. Men nästa vecka är det dags igen.

Anyhow, idag är det fredag den trettonde IGEN. Men jag har för mig att jag klarade av den rätt bra förra månaden.

Ja ja, magen kurrar, så längre än så här blir det inte av att klottra idag heller.
Men imonn är det HEEEELG, då ska vi till Helen på Ön i Orsa och svira. Hanna ska supa under hoppas vi.. haha... nejdå.

Trevlig 13 hörrni!

Klem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0