Ett bus...

Vad ska man göra för att få sin sambo att bara vika ner toalett sitsen efter celebert toalettbesök?
Finns det någon tjej som inte har problem med ovanstående bekymmer?!?

Herregud, det har hänt inte bara en, två, tre gånger att jag gått på toaletten på natten i mörkret och
- Iiiiiiiiiiiiiiiii, dunkat ner röven på en iskall toajävel. (Inte värst gosigos heller för den delen)

Snart kommer jag sluta spola när jag har bajjat alltså...

Nu har jag testat nånting nytt.
Vet inte om det fungerar än, för jag har precis tejpat fast den.
Gör så här:
Googla "ful bild" och ta den fulaste du kan hitta, skriv ut och tejpa på undersidan av locket.
Förhoppningsvis blir reaktionen så förfärlig att mannen blir så äcklad att han pissar inni helvete fort och smäller igen locket!
Voilaaa!
Eller, om man har tur som fan, så klarar han inte av att titta på bilden ens utan SÄTTER sig och kissar.
Spännande spännande....
Exprimentet fortsätter....


Kommentarer
Postat av: Helen

Du e störd du!! :-) var får du alla dina tokiga ideer i från. skrattade en massa när jag läste det. kram ses i morgon.

2009-03-19 @ 20:28:27
Postat av: Anonym

hAHAHAHA!! Väntar med spänning på raport hur detta experiment har gått!

2009-03-19 @ 21:46:05
Postat av: dessi

hahaha galning=) Hoppas de funkar gör de de ska jag testa här hemma med=)

2009-03-20 @ 06:56:26
URL: http://dessi80.blogg.se/
Postat av: Lisa

ha ha ha den där har jag hört talas om idag ;) kramar.

2009-03-23 @ 18:43:22
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0