8 spänn!

Hämtade posten efter jobbet idag och såg ett brev som gör mig asaglaaad dom gånger det kommer.
Det är en Handelsbanken fond som jag brukar få utdelning på några gånger per år.
Ibland 100 spänn, ibland 400, ibland 73... helt olika!
YEEEES tänkte jag... hoppas det är en riktigt fet utdelning nu, den fetaste någonsin.
Det skulle arma jag behöva i detta nu!
Slet upp kuvertet direkt, snacka om total besvikelse när det stod 8,40:-
ÅTTA SPÄNN!!
Men man ska väl vara glad åt det lilla man får.
8 kronor är ju ändå 8 kronor.
Man får en chokladpralin för 8 :- på mitt jobb.

På tal om mitt intressanta roliga jobb.
Radio Dalarna kommer att sända därifrån imorgon!
Haha! Frääääänt!!
Dom ska vara i bageriet. Det är nått program som heter "uppdraget".
Kl 8 är det men vet ej om det är live.
Lyssna iallafall!!!

Ikväll är det mys kväll hos Charloth som gäller, vi ska se Greys Anatomy och snacka chicken shit!

Skall även meddela eder alla att om 12 dagar är mitt fula mossgröna/fisbruna/toviga bajshår dissat.
Adjökens!
Min Charloth ska göra mig blooond igen! Sen får jag duschgästa alla mina vänner!
Det här mörka trista gör mig deprimerad.
Fick lov att gå och sola idag också. Huden var typ askgrå.
Huuu!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Jansson! till både 8kr och att du ska bli blond.

2009-03-25 @ 18:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0