Viceversa...

Michael Jackson har funnits i mitt liv av och till, man har lyssnat till och från på hans musik.
1993 kom tomten med en bergsprängare på julafton, en sån där med cd och bandspelare som man hade först när cd:n kom.
Jag var såå otroligt glad och nöjd! 
Den hade en sån där extra bass knapp t.o.m... jajamensan, stolt 12åring!
Jag fick även 2 st cd-skivor. 
Michael Jacksons Dangerous skiva och Pandoras One of a kind skiva.

Dom skivorna glödde i cdspelaren ska ni veta, vareeenda låt kunde jag!

Men den låten jag lyssnade på allra allra mest var denna: 


Oh shit, jag blir alldeles tårögd, vilken mäktig låt!!
Michael du var bäst! 

Nästa riktigt, för mig, minnesvärda låt med The king of pop är denna: 

 

2 December 1995.
Hela kvällen, ja hela dagen och natten om jag inte minns helt fel, låg Camilla och jag på golvet i hennes rum i Långlet Grova 3 och lyssnade på denna på repeat... säkert 200 gånger (utan att ta i)!!
Vi var inte ensamma. Haha, vilka minnen....
Vi var 14 år och hade inga bekymmer!!

4 månader senare brakade mitt och min familjs liv samman.... 27 april 1996.

Jag SAKNAR mina ♥änglar♥ i himlen!! :...(

Nu behöver jag en kram av Felix!


Kommentarer
Postat av: Camo

Aaah.... vilka minnen..... ljuvligt!! =D

2009-06-30 @ 10:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0