No matter a fact...

Va ner på Expert och knäppte ett körkortskort, det var fruktansvärt. Fyfaan.
DÄR och DÅ insåg jag, den dubbelhakan MÅSTE bort.
Så efter det åkte jag i desperation till Ica och handlade grönsaker och grädde, bacon och annat gott som man ska använda sig av i LCHF metoden.
Man skippar allt vad kolhydrater heter och proppar i sig feta produkter, låter helt sjukt, men funkar!

Det får lov att bli så nu!

Det där kortet tog knäcken på mig.... Gaaaaaaaaaaah!!
Efter att stackarn tagit om kortet en miljon gånger kände jag att nu tar jag nästa hur det än blir.
Gah!!

Fyfan va hemskt, jag ska verkligen GÖMMA körkortet i plånkan och ENDAST plocka fram det i nöd.

Haha, nu är jag hungrig! =)

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0