Monday.

Hej kamrater!!

Nu har jag precis kommit hem från en arbetsdag på Coffeecottage. :)
Hanna är på väg hit, vi ska steka lite flärre och läsa bok och sedan på kvällskvisten skall vi cykla ner på glassbaren och äta glass och glo på folk.
Livet de! :)
Charloth och jag stekte i solen tills det började lukta bacon ute igår, så på kvällskvisten var Hjalmar och jag jättehungriga så vi tände på grillen och grillade siljans chark burgare.
Det var sååå jättemumma! Med coleslaw, halloumi och grillade grönsaker till.
Hanna var oxå med i några timmar men hon var bakis och pallade inte riktigt värmen och presset.

Idag är det precis lika hett som igår, svetten dryper, men gissa om det händer grejjer i mitt lilla kryddland!
Woooohoow va jag kan!!

Nu tror jag att jag ska gå ut och börja steka tills Hanna rullar in på gården med min mormors gamla hojj som hon har ärvt!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0