Min kväll!

Hallå!

Jag har haft ännu en underbar kväll på glassbaren med mina tjejer, Charloth och Hanna.
Dock bidde det ingen glass idag, bara kaffe, jag har verkligen tippat i mig kaffe idag.

Såhär ser dom ut mina söööööta kompisar (singlar, ansökan via mig tack)!!




.... vi fick även herrbesök, en mycket stilig Thomas kom och chillade med oss!
(undrar vad Dalahästen viskar i örat på honom)



Så, det var min kväll i 2 bilder, jag var ju med själv oxå, men det är bättre om jag inte är med på bild.
Heffaklumpvarning!


Nu till något helt annat!

Såhär ser en gurkplanta ut, och den står på min nya veranda! =)



och HÄR, ser ni, ser ni, ser ni???
En bebisgurka som växer så det knaaakar.


Det är en av alla mina bebisgurkor som håller på utvecklas.
Fyfan va nöjd jag är!!
Hur coolt är det inte att ha gurkor på nya verandan liksom!?
Jag är SÅ inne! (patetiskt nöjd)
=)


En till grej bara!

Min svärmor Keste planterade en rosplanta hon fått, som vi inte hade en aning om hur den såg ut eller om den skulle klara av att växa här (den kom från Sthlm som har en annan växtzon)

Den hade slagit ut idag när jag kom hem från jobbet, till en helt sagolik knallrosa stor otrolig ros!



Så otroligt fin!!

Bara hoppas nu att den överlever vintern!

Sådär!
Nu ska jag sminka av mig och hoppa ner i soffan under fläkten!

Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Camo

Schnyggingar =D

Du när ska vi ta en liten kräftis då? Kraaaaaaaam

2009-06-30 @ 21:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0