LÖRDAG

Som vanligt när student tåget går förbi och vi står utanför och tittar på kommer goosebumpen på armarna och tårarna i ögonen, man minns hur JÄVLA kul det var!!

Wiiii...

Idag är det blåa, gråa och vita moln på himlen,
så att önska sig strålande solsken är nog att ta i.
Men hade regnet kunnat hålla sig i schakt vore jag nöjd.
Kl 14 ska vi ut på siljans vatten. Det blir jag, Hjalmar, Tina, Henrik, Kent och Dunder.
Roligt!!
Men inte så mycket alkohol för mig, då slutar det väl med att jag druttar i.
Haha, närå men jag tänker på morgondagen.
Det är inte som i Turkiet nu när man aldrig blir bakis.
Har ni tänkt på det?
När man är utomlands kan man dricka tills skallen vilar på tuttarna och man mumlar fraser på Swahili fast man inte kan. Man behöver inte alls lika mycket sömn och man kan bli mätt på en tomat.
Det är värmen och så är det nog kroppen som är inställd på SEMESTER som gör det...

Dock var resan vi var iväg på nu, lugn och skön. Det blev några drinkar varje kväll men absolut ingen Swahili.

Nä, nu ska jag ta en promenad!!

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0