För jag har tagit studenten...

... för 9 år sen!

Tiden, vart försvinner den? Jag kommer aldrig glömma min student dag!! Fyfaaan vilken känsla!!
Jag och Hjalmar åkte mustang cab!!

Jag har fått pippi på Turkiets schlager Dum tek tek! Hmm, kan det vara för att jag var i Turkiet förra veckan?
Den är riktigt bra faktiskt, speciellt om man sitter och drinkar på en uteservering i Alanya.

Jag har inte tid att sitta här längre idag tyvärr, vi ska åka och handla innan jag börjar jobba.
Men jag återkommer med säkerthet ikväll, känner mig skrivig idag!! =)


Kommentarer
Postat av: Camo

Älskar Dum Tek Tek =D Gillade den första gången ja hörde den =) Nå speciellt me den på nå vis =)

2009-06-05 @ 09:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0