Emigration is close.

Godmorgon alla groupies!
Tss...

Ännu en molnig dag i detta korvland! Jag ska ju jobba hela dagen så för mig spillerill liksom?!!
När vi var ute på Sollerön och såg på när Emil och Herman spelade fotboll igår så blåste det isvindar, hela kroppen darrade...
Och detta i självaste JUNI??
Juni ska vara full av värme, pollen och sommarlovslängtan, inte höstblåst, minigrader och snö (som min kille fick erfara på Trysilfjället igår) med pollen på toppen av det!
Älskling, förbered dig på en emigration till Syd'n (som man säger i Norge) om detta väder tänker fortgå sommaren igenom!

Vi flyttar till Las Palmas, köper den där lägenheten i Alanya, börjar snacke Dansk i Kobenhavn, eller va fan som helst!
GE OSS SOL OCH VÄRME NU!!

Vi ska ju förfaen ha en heldag på Siljan i båt på Lördag, jag vill verkligen INTE ta på mig långkallisar och dunjacka.
Jag vill sitta som jag sitter i Rich's båt i Paihia, i BIKINI med min solbrända (fläskiga) kropp och suga i mig av solens UV!
Varma vindar blåser i håret när jag skålar med en tropisk drink och njuter av gassande värme!

Tyvärr ser det jävligt dystert ut om ni kikar här nedan.

Vädret på Lördag

Nä fyfan va grisigt säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0