Whos namesday??

Godmorgon Sverige!

Jag frågar Hjalmar:
- Vart är paketet, vart är paketet?? Idag är ju min namnsdag!
- Du ska få ett vedträ sen, ett riktigt fint vedträ.

A men tack som fan!
:)

Idag är det alltså Lasse Stefanz som gäller.
Vi konstaterade igår att det är första Lasse Stefanz utan Julia by our side.
Och hur sjutton ska de gå då??
Bland en massa älvdalingar dessutom.
Tur att både Hanna och Magdalena är med nyktra så man har en liten balans.
:)

Det är läge för mig nu att hinna med en kvart i solariet, sen är dagen planerad timme efter timme.

Hoppas ni får en underbar dag alla snyggon!
Vi ses i dimman ikväll, jag ska fyllerillbugga skiten ur er.

Och sist vill jag även gratulera alla Emma fotöljer därute på namnsdagen, ni gills oxå! :)

Puss i pannan!

Emma kommer från forntyskan och betyder "den höga".
Emma är just nu ett av de populäraste flicknamnen.
Emma är oxå en sorts fotölj som är helt stoppad och har rundad rygg.

Grattis alla Emmor!


Kommentarer
Postat av: Betty Olsson

Grattis på namnsdagen! ( i efterskott! ) =)

2009-07-24 @ 10:38:47
Postat av: jullan

Ja men fy..uj uj vad jag saknar er. lazze kommer sakna mig massor

2009-07-28 @ 06:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0