Spjot i båkkan.

Såhär har min lediga dag varit hittills:

Vaknade med ett eko i huvudet, åttahundrafemtiett, åttahundrafemtiett, åttahundrafemtiett..... 851!
Va tusan betyder det?!
Gick upp på toan och såg att plasten hade blåst av Felix bur = det ösregnade in på honom.
Sprang ut i trosor och tog in honom, han var blöt, jag blev blöt på bara den korta stunden (han fattar inte att han kan gå in i sitt lilla rum med tak)
Felix blev så glad av att komma in så han började tugga på min La Redoute katalog!
Nu ligger han på en filt och tittar på nyhetsmorgon och tuggar katalog.
Jag satte på kaffe och satte mig här, gick in på blogg.se när en stor skylt kom upp:
Du är vår 999.999 besökare online idag kl 09.00.00!
Grattis!
Du har härmed en chans att vinna en LCD-TV .
Om du är utvald, gå vidare här!

Jag gick vidare först, men läste en massa tävlingsregler i 10 minuter, man blir ju lurad på allt numera, det stog att den som snabbast registrerade sig (räknat i tusendels sekund, mycket noga) på sidan blev vinnaren. För mig hade det gått 10 minuter att läsa allt, så hur big är chansen? Plus att man godkänner en massa reklam och att dom ringer hem och ger erbjudanden, telefonförsäljare alltså...
Jag hoppade min chans att vinna en LCD, men det var coolt. För jag gick in på blogg.se direkt efter den skylten kommit upp för att se om den var där hela tiden, men den har inte kommit igen.

Och nu sitter jag här och planerar dagen.
Det blir en sväng till ica maxi, inhandla lite eko jord och en större kruka till mina tomatplantor som behöver mer utrymme.
Sen blir det tvätta tvätta tvätta, kanske tippa på nått vis med rad 851.
Vad är 851??
Det ekade i mitt huvud om, och om, och om, och om, och om, och om, igen, vart kom det ifrån??

Men som ni tjatar om bild på min fina gurkplanta (öö not), okej okej, här kommer en!


Hihi, ser ni! En snart fullvuxen gurka och en massa småttingar på G!
Uj uj uj va kul!


Haha, sorry Helén jag var tvungen. Såhär snygg har jag inte varit på bild på ÅR!!


Ha en bra dag kamrater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0