S för S E M E S T R A N ! !

Så sant som det är fett skrivet! Jag har 3 veckors härliga semestertider framför mig.
=)
Love love!! ♥

Jag har börjat min semester med att ha Hilding och Vilding på besök över natten.
Just nu ligger dom i den här positionen:

Dom har fått fnatt på vårt gamla supernintendo och spelar Yoshis island för fulla muggar. Tjivas lite ibland eftersom vi bara har en dosa så det gäller att turas om.

Natten har varit intressant. HaHa!
Emil har en förmåga att gå i sömnen märkte jag inatt.
Miss i nassa kom han förbi vår sovrumsdörr med armarna och huvudet hängandes i sovposition fast gående.
Gick vidare in i vardagsrummet, där ställde han sig mitt på golvet och snurrade runt.
HaHa!
Jag tog tag i honom och ledde honom likt en robot in i sängen igen.
En timme senare var det samma visa igen. Fast nu vägrade han gå och lägga sig, jag bände och vred för att försöka få ner honom i sängen men han la sig bara med rumpan i vädret och så upp igen.
Sen gick han på dass till slut. Så antagligen var han så jäkla kissesugen så han skulle på toan redan första vändan, men fattade inte själv vad han skulle göra.
Kroppen sa KISSA men hjärnan hängde inte riktigt med.

Våran lille sengångare..

Nu idag ska vi på Björnparken!
Och det är väl typ dags att åka NU!
Hjalmar ska ut med jobbarpolarna på galejj hela dagen, och vi får hålla tummarna att han kan hålla sig vaken till längre än 19,00 så det inte blir som sista han hade en heldagsfylla.
=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0