Livet vänder...

Nu IDAG ska jag vända tillbaka livet till det normala igen.
Efter jag har bloggat och datat klart här ska jag käka frukost, städa och gå en promenad!
Som mig själv brukar göra.
Inte bara lata runt som en hösäck och dricka bacardi stup i ett.
Jag försökte verkligen igår!
Jag pimplade i mig en halv liter bacardi follber med sjupp (bacardi razz med 7up på svenska) men ingenting bet.
Jag är nog immun från Torsdagen. :)

Varenda bild jag har tagit igår är suddig, varför i H då för?
Åå, jag ska se om jag kan bjussa på nån.

Det här är jag.
Otroligt sugen på att dunka mig ner i soffan igen...


från förfesten hos Tommy har jag tydligen knäppt noll kort.
Här är vi på väg i party bussen.


Med dessa 2 musiker bak i bussen kan man aldrig ha tråkigt.


Erik och en vinglig Tommy i baren på Dalhalla.


Jonas på jätteG!


Nu hamna vi på efterkakan.

Detta är jag och matarom expert Morell.


När vi kom till Tommy igen så var Tyll jättehungrig, så hungrig att han åt en tallrik sås med gaffel, bra tricks om man vill lura magen att man äter som fan. Men i slutändan är det mest luft man sväljer, men Erik blev mätt sa han. :)
Vi testade även korv med bröd, ketchup, senap, bbq-sås och vitlökssås.
En riktig smakupplevelse!
:)

Tommy kunde lira gitarr bättre än han kunde gå denna kväll. Haha...


Och den här trummisen var inte att leka med... Janne.


Tyll försökte lära Hjalmar spela bas, det var väldigt roligt!


Resten av korten kommer in på fejjan sen idag, det gick sååå segt detta.

Kvällen blev bra iaf.

Breakfast!

Kommentarer
Postat av: Camo

Ja vi får planera in en ikväll för lite goda kräftisar! Jag kan även nån torsdakväll ifall de hade funkat =) Kraaaaaam

2009-07-26 @ 13:13:39
Postat av: johanna

stört skönt gäng!!

2009-07-26 @ 15:54:05
URL: http://jas0n.blogg.se/
Postat av: Lisa

oh ser ut som ni haft riktigt skoj juh :) kraaaam!

2009-07-27 @ 20:14:53
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0