Hej hej!

Nu börjar även denna dag gå mot sitt slut.
Lika bra dag har jag haft idag som igår.
Började dagen med att pota lite i trädgården, fixa och dona.
Det bästa och roligaste av allt var att jag fick plocka av min första egenodlade gurka!!
Så jävla NÖJD alltså, HaHaHa!!
Den är så vacker. En perfekt skapelse!!
Den ska vi äta upp i Nornäs!

Sen drog Emil och jag upp till ica maxi, granngården och öb.
Handlade lite krukor och annat behövligt.
Efter det hade vi lunchdejt på china med mamma, pappa, Ea och Ida.
Åt ihjäl mig!
Tillbaka i Selja igen såg jag på när Emil tvättade och dammsög volvon.
Ungen är otrolig!!

Nu sitter jag här och förbereder nästa måltid som innebär grillat!


Imorgon bär det av till stugan i Nornäs med Ea och Ida.
Roligt!!
Vi ska fiska, lata oss, vifta mygg, grilla, äta pizza på Bös i Trysil, spela sällskapsspel, dricka vin, handla billig lax i Norge, mysa i slogboden och BARA VARA!!

Semester is the shit!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va mysigt ni ska ha de då!!!

2009-07-14 @ 18:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0