HÄLJEN!

Å herregud tjejer och älskling, vilken lyckad helg!!
Haha, jag hade AAAAAAAASKUL!!
Tänka sig va?!
Vi gick på VASASTUGAN!! Holy shit!
Jag har inte varit på Vasastugan (helt ärligt) sen INNAN jag åkte till Nya Zeeland 2006, crazy ay!?
VASAJÄVLASTUGAN!
Helén och jag var f r u k t a n s v ä r t pessimistiska till detta till en början
- A men LÄGG AAAAV, vi kan ju fan inte gå på Vasa, vi kommer ju va gamla russin där inne!

Men hör och häpna när jag säger det att vi hade ROLIGT SOM FAN därinne!
Och vi va verkligen inte äldst, big NO NO, vi var ju försjutton i den yngre klassen därinne!
=D

Jag befann mig på dansgolvet kvällen igenom, dansade som en dåre!!

 Vi började lugnt och stillsamt hemma på våra nya altan!

Hjalmar och Lille Nils (hjalles kusin) var med!



Sen är det lite paus i fotografieringen....

... tills i kön in till Vasa där man får roa sig på valfritt sätt!

En blondin och 4 smarta brunetter!
 

Hanna och Annika on the dancefloor!
(Annika är som jag, inflyttad Seljabo)



Partyprissarnas minister Benny Skoog!


Sen finns det några till bilder som vimmelfotografen Benny har lagt upp på sin facebook som jag är tvungen att sno och lägga in.
Man ser verkligen hur kul vi har!

I kön på väg in!


Som sagt, roa sig på bästa vis i kön!! =)
 

- Aschhååå vaddååå, jag är i schiiitbra form!
Groggeligroggy! Och det här var på väg IN!!
Hahaha...


Äntligen inne på golvet med pulserande musik!! Yaaay!!


Det här måste vara knäppt under "Rap das armas" låten. 
Helén och jag blev helt stuttsiga och gick BANANAS då!


ROLIGT!!

Punkt

Kommentarer
Postat av: Spunk

Jag måste faktiskt ta och säga det samma!

Det var ju inte igår precis!



Men jag ska som lovat komma på husesyn.

Det är på tiden! Kanske ska ta en grillfest med bockbränning också? ;) hehe

KRAM!

2009-07-06 @ 23:06:05
URL: http://zphanky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0