Fredag.

Klockan är 15:10 och jag har precis gått min längsta sträcka hittills idag.
Hela vägen ut till Felles bur och in igen.
Stackarn har ju inte fått frukost förrän nu.

Igår var en jättebra dag.
Vi grillade hos Patrik och pratade massa gamla minnen. Haha...
På väg till Boggberget mellanlandade vi på en fest, en jävla fest, fullt i folk.
Stannade en kortis.
Inne på berget var det kö in i puben, KÖ IN I PUBEN! Va fan, det har aldrig hänt.
Och spöregn.

Det komiska med hela alltet är ju att jag inte ens såg Lasse Stefanz nån gång.
Dom som jag gick dit för å se liksom.
Fuckhead!!

Nä, jag kan inte formulera ord ens, det bara ekar i skallen.
Jag återkommer med fler hjärnceller något senare om vi har tur.

Tjo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0