Fränt!

Mamma och pappa har lämnat en kartong med mina gamla dagböcker och lite annat grejs.
I den kartongen hittade jag ett födelsedagshäfte som jag fått av Julia.

Lite utdrag:

HALLÅ STUMPAN!
Här kommer ett födelsedags brev från din kära vän Cholieta.
Jaså du så nu har du hunnit bli 18 bast din gamla tant, ja ja jag får väl gå runt i världen och vara 17 kul kul.
Men du får väl gå runt i Mora på alla krogar och ha det så jävla kul.

Vilken tur att jag finns säger jag bara för vad skulle du göra utan mig?
Ja det är den stora frågan som vi hoppas att vi aldrig får svaret på... jaja här kommer iallafall ett roligt brev eller en till sida i detta roliga EMMA JANSSON 18 ÅR HÄFTE som jag har kommit på alldeles själv, detta kan du sitta och kolla i sen när du blir 100 år och tänka på den roliga tiden vi hade som ungdomar. I allafall så är du just nu tillsammans med Göran och hur länge det ska hålla ska bli kul att se.
Jag menar du och Anders Tomth har något speciellt ihop ni dras till varann det kan du inte neka till.
Men han är ju jävligt trevlig så det kan inte jag neka till.

Jag är ju iallafall tillsammans med Christian L och vi har varit tillsammans i cirkus 2 månader, det är nästan rekord för mig, du vet ju hur bra jag är att hålla ett förhållande.
Men det funkar jättebra och JAG Julia Jones är t.o.m fortfarande KÄÄÄÄR, helt fucking jävla otroligt.

Camilla är tillsammans med Thomas och det har dom varit ett jävla bra tag, helt otroligt vad alla har blivit seriösa på senare tid. Dom har varit tillsammans i nästan över ett halvår.
Dessi är tillsammans med Erik och det har dom varit hur länge som helst.

Någon mer som är tillsammans med någon?

Hmm... Jo Fia är tillsammans med Tomas och det har dom oxå varit ett bra tag...

... Nu undrar du säkret varför du får ett sånt här pucko brev?
Men jag menar tänk sen när du blir jättegammal tant och kanske lite senil eller okej kanske MER senil, då kan du ta fram det här papperet och snyfta lite och tänka på hur kuuuul vi hade som ungdomar.
För det har vi ju faktiskt haft med tanke på att vi bor i Fucking jävla kuk Mora (OBS det där har inte jag hittat på utan det var taget ur fucking åmål)...

... det var egentligen meningen att alla dina polers skulle ha skrivit en sida hit om något personligt, men du vet ju hur jävla sega dom är, så det får bli en annan gång.

Jag hoppas iallafall att du får en underbar födelsedag för det är du värd!


BARA SÅ DU VET DET MEN TROTS ALLA PROBLEM SOM MEDFÖLJER NÄR MAN ÄR BÄSTIS MED DIG, SÅ STÅR JAG UT OCH JAG TYCKER JÄTTE JÄTTE JÄTTE MYCKET OM DIG.

FYFAN FÖR KILLAR ELLER JA DET TYCKER IALLAFALL DU, MEN DET ÄR BRA ATT GÖRAN HAR BLIVIT LITE BÄTTRE IALLAFALL. DU ÄR VÄRD VÄRLDENS UNDERBARASTE KILLE (VAR HAN NU FINNS) JAG SKA HITTA HONOM ÅT DIG DET ÄR DU VERKLIGEN VÄRD!

JAG ÄLSKAR DIG PUSS OCH KRAM DIN ALLRA BÄSTA VÄN CHOLIETA!



Alltså, nu känner jag mig som den där gamla tanten som sitter och snyftar när jag läser.
Hahaha, jag är SÅ GLAD att det här brevet finns kvar. Jag ska kopiera hela häftet och skicka till Julia.
Helt kung!!

Och jaa Julia, du hittade verkligen en kille till mig som är den bääästa!!
Två månader efter att detta brev skrivits blev jag och den specielle Anders Tomth tillsammans.
Men resten av dessa mina vänner haft  förhållanden är nu ett minne blott....

Kul som fan med sånt här!! Jag ska rota mer i kartongen nu!
Roooligt!!

Lycka till med barnafödandet idag världens bäästaste VÄN!!

Kommentarer
Postat av: Camo

De där lät kul!! Kunde inte låta bli att skratta =D Älskar gamla minnen! Tur att vi hade det så kul under "fjårtistiden"!! Kram Kram

2009-07-05 @ 18:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0