5 juli 2000

17-21.30 Jobba
Va till yran med Sofia, skjutsade dit Ea, Bobbo, Hasse och Olsson.

3 Juli 1995

I fredags var jag på Sandis.
Det var en danstävling där men ingen ville vara med så dom fick lov att ta ut folk ur publiken.
Gissa vilka som blev utdragna mitt på dansgolvet, jo Jag och Julia. Pinsamt.
Sen började dom med en låt där man skulle gå alla i ett tåg.

Och här då, HAHAHAHAHA!
Julia och jag har skrivit ett brev som vi aldrig skickat:

TJA!
Vi är två blondina brudar från Mora, som saknar brev vänner av manligt kön.
Vi är 14 och 15 år men coola ändå.
Vi gillar att hänga ute på kvällarna och gå på discon med våra polare.
Vi gillar all ball musik som t.ex Gina G, Backstreet boys och Foolsgarden.
På kvällarna brukar vi vara på stan och kolla på folk. Vi gillar att leva livet.
Vi gillar att cykla ner på stan på dagarna och köpa mjukglass. Det låter kanske lite konstigt men det finns nästan inget annat för oss att göra på dagarna, förutom att bada.
Skriver du till oss blir vi väldigt glada om vi får ett kort på dig eftersom vi inte vet så mycket om dig.

Skriv snart ni som har lust!

Hejdå!  Hälsningar Emma 15 och Julia 14.




HAHAHAHAHAHA!!! Det här är ju superkul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0