Snölycka!!

Hallo folket!

Idag har jag jobbat, det var/är snöstorm ute, trots det så var det folk till dörren.
Folk gillar verkligen att fika. Jag vet ju inte, det är en evighet sen jag var och fikade.
Jag jobbar ju på fiket, jag är där ändå liksom. =)
Men förr i tiden när min Julia bodde hemma, innan hon fick för sig att flytta till andra sidan jorden, fikade vi så fort vi hade en stund till övers...
Asgött å sitta och lapa kaffe, skvallra och bedömma folks utseende.

Härligt med all snön som virvlar runt oss va?
I love it!!
Nu snackar vi Januari, äntligen!

Efter jobbet slöade jag på soffan, njöt av min snölycka!
Kent kom och hälsade på oss på skoter, han bor på andra sidan Ringvägen, jätte trevligt när det dyker upp folk sådär, händer ju så sällan bara tyvärr.
Han och Hjalmar drack lite öl, jag drack vatten....
Vi vill också ha en skoter, NU helst! Så att vi kan följa med Kent ut på roligheter.
Det är verkligen ett perfekt läge för en skoter här.

Idag avslutar jag med en sång, som jag älskar att sjunga högt till.
Min hobby är verkligen att sjunga. Jag sjunger jämt, mina arbetspolare är väl medvetna om detta. Haha!
Och framför att min kära sambo, hans öron är rejält ingnagda. =)
Det är kul att sjunga, samtidigt som det driver ut så mycket känslor.
Den här är en favvis, eftersom texten är KUNG och den går upp i tonerna, så man kan ta iiii från fotknölarna!
I våran volvo med ap hög volym, då spirar känslorna....

Låten är från melodifestivalen 1990 och intro i filmen "livet är en schlager"...



Puss på er älskade vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0