Reor.

Söndag idag.
Det var jätte trevligt igår. Soffan, Magdalena och jag åt tortillas i ugn.
Mumma!!
Charloth kom också en sväng. Roligt!!
Dom fixade mitt hår.
Tre personer som grejjar ens frisyr, det är lyx utöver gränserna det.
Snygg som fan blev jag också. Jag ska lägga in bilder från kvällen sen.
Sedan blev det tjejspel a la "Barbro" för hela slanten.

Jag vann!

Vi knallade ner på Pinnen en sväng, det var verkligen lite folk ute, men kul ändå.
Vi ville ju bara dansa, och det gjorde vi i princip hela kvällen.
Fan, man känner sig som en mellandagsrea när man är på krogen nu förtiden.
"Alla över 25 år reas ut i det högra hörnet, först till kvarn"
Typ så...
Vi hade nån snubbe som följde efter VART VI ÄN GICK!!
Gick vi från dansgolvet, gick han också, gick vi tillbaka, gick han också tillbaka, till och med när vi gick ut så gick han ut.
Det var fan läbbit!!
Magdalena fick INTE gå hem ensam som hon hade tänkt, vi skjutsade hem henne.

Nu ska jag laga lasagne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0