En blondin historia...

I Söndags hände nånting.

Gick ut ur huset på Söndag morgon, Hjalmar och jag skulle åka på Maxi, lite trött sen kvällen innan.
 Och alltid när jag kommer ut så kollar jag efter nya djurspår i snön, så även denna morgon.
Och nog var det nya spår alltid.
Paff som fan märker jag att det är små runda prickar i snön, som en femtioöring i storlek, som har gått här och var på gården.
- Hjalmar, va fan är det för djur som har runda prickar som fot??
Han böjer sig ner och tittar efter:
- Inte fan vet jag.
- Men va fan är det?! Spåren går ju ända bort till Felix bur! Vad är det här för nått, fan va läskigt!
Han bryr sig inte så mycket mer om det utan går och sätter sig i bilen.
Jag följer efter dom mystiska spåren runt gården och blir lite nervös över vad det kan vara för märkligt djur.
Men så, på vägen tillbaka från Felix bur,
när jag går där och stirrar ner i marken och är fundersam över mitt fynd klickar det till i hjärnan!

Mina stövlar!!

Jag hade ju mina finstövlar igår på mig hem till Sofia.
Hahahahahaha....
Dom mystiska djurspåren är alltså mina egna!

Vissel vissel!
Behöver jag säga att jag garvade åt mig själv hela vägen till maxi.

Så jävla dum!


Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

de är därför vi är blonda jansson, så att vi har något att skylla på när vi gör dumma saker =)

2009-01-14 @ 22:41:11
Postat av: Lisa

du är väl för rolig du Emma :) kramar.

2009-01-15 @ 12:59:49
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0