Emma Emma Emma...

Har bänkat mig framför datan hemma hos Soffan just nu.
Laddar upp för en kul kväll trots att jag har den här konstanta huvudvärken att dras med!!
Det känns som att "the little Devil" sitter med en tandpetare och bankar innanför tinningen.
Hela tiden...
Men den är nog strax ett minne blott. Hehe...
Extra mycket känns det nu såhär under ägglossningstider...

Imorse när jag vaknade låg jag i sängen och funderade, helt normalt, tills jag kom på vad det var jag låg och funderade PÅ.
Jo där låg jag en Lördag morgon och funderade på McDonalds!!
Hur man sätter ihop ketchup och senap spruten i köket,
Hur många gram torr lök det ska vara på en liten cheese,
Hur man pyste med syrupslangarna när läsken var knas,
Hur man "bankar" en grill,
Hur man som arbetsledare VAREEENDA morgon inventerade, man skulle t.o.m räkna antalet hamburgare i en redan öppnad kartong,

Jag är ju galen!

Näpp, nu ska jag mejka fejjan! But the hair stays green. =(

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Stickis

Ja det där med att räkna varenda hamburgare var väl roligt!!? haha. Jag HATADE att inventera. Iaf när jag var skiftledare. Innan man var det var det ganska roligt... :)

Ja man tänker på det där galna stället i bland. Men jag försöker komma i håg det roliga bara. För visst hade man väl roligt ibland?

KRAM

2009-01-12 @ 17:57:32
URL: http://stickis.blogg.se/
Postat av: Stickis

Ja det där med att räkna varenda hamburgare var väl roligt!!? haha. Jag HATADE att inventera. Iaf när jag var skiftledare. Innan man var det var det ganska roligt... :)

Ja man tänker på det där galna stället i bland. Men jag försöker komma i håg det roliga bara. För visst hade man väl roligt ibland?

KRAM

2009-01-12 @ 17:58:19
URL: http://stickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0