WARUM!

Godmorgon!
Jag var uppe med tuppen idag igen som alltid.
I lööv morgonens lugna stund.
Dricka te och kolla på "vakna med the voice", softa.

Jag vet inte vad jag gör på nätterna, det är andra morgonen i rad som jag vaknar och har fått ett sår.
Igår vaknade jag med ett sår mellan två fingrar, jag minns att jag typ låg mot sängbordshörnet på nått vis.
Aj!
Imorse vaknade jag med världens skavsår på foten, trots att jag sovit med raggisar på mig, så det är en gåta hur det kom dit?!
Hade jag det redan igår, men jag kan inte minnas att jag känt av det innan...
Tänk om nån har utfärdat wodoo på mig. =o
Uh oh!!
Jag har ju inga riktiga fiender, som jag vet om iallafall.

Vad ska ni därute hitta på idag?

Jag sov som jag skrev tidigare hos mamma och pappa i Måndags.
Det var verkligen skönt, jag fick även erfara att deras sängrutiner var som dom alltid varit.
När jag lagt mig uppe så hörde jag mamma och pappa på nedervåningen:
- Kurt!
- Kurt Jansson!
- KUUUUUURT!!!
- Mm...
- Gåk å boust tenner nu, sit int dan å såv.
- Mm...

Sen gick det kanske 5 minuter.
- Kurt, al du sit dan å såvå inåt du.
- Mm.. nej.

Då skrattade jag för mig själv...

Jag önskar er alla en förträfflig dag!!

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Spunken

Hahahahahaa, det där känner jag igen!

Pappa somnar ALLTID i soffan, och morsan säger alltid

-Såv du?

-eh, öh, nej

-Gåk å lägg dig

-Mmm

lite senare

-Män, sit in dan å såv då!



Alltid lika roande

2009-02-19 @ 09:21:55
URL: http://zphanky,blogg.se
Postat av: emma

ingen kan väl utfärda wodoo på dig. finns ju inget ont i dig :)

2009-02-20 @ 09:52:32
URL: http://emmasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0