Magiskt!

Alltså F Y F A A N va snöö det är ute. 
Imorgon ska jag ta ett kort på gången till verandan, så mina vänner mitt i högsommaren  får se, helt sjukt är det!
Nu är det mer än nånsin.
Sagolikt!!
Vilken gåva man har att få uppleva sådana här vintrar.
Tänk dom som bor på ställen där vintrar bara förknippas med regn och rusk. Fyfan va trist!
Tacka vet jag snö, snö snö snö i massor!!

Idag vid 14 tiden öppnades min näsa likt en öppen kran.
Tjoff så var jag förkyld, låter som Ior när jag pratar.
Känner mig förövrigt lika munter som Ior idag.



Kommentarer
Postat av: hanna

JAG VILL SE MANGA KORT!!!!!!! jag befinner mig nu i auckland, varan shopping stad, jag flyger ner till christchurch i morgon.. Saknar dig vannen!!! Manga soliga kramar fran NZ

2009-02-09 @ 00:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0