Helgen.

Lägger in lite bilder från helgen lite kvickt.

 Ett hett tips på en riktig vinterdrink: Varm choklad med mintu och vispad grädde. Alltså MUMS!!

 Hanna ringde på en grusig linje från Paihia, men vi ville så gärna prata ändååå...

 Fredrik vs Helén. I soffan sitter Elle, Jon och Carro. I fönstret ser ni att det är "Mario kart" dom tävlar i.

 Såhär lycklig var jag över att behöva färga håret mörkt (NOT).
Magdalena och Fia gjorde ett strålande jobb och det lyser fortfarande igenom ljusa/gröna slingor, FASTÄN vi hade TVÅ förpackningar färg, så nu lär jag köpa en till och kvatta i. Jävla dyra hår!!

 Singstar was the shit. Magdalena vs Hjalmar. Han hade en mick, den andra fick vi andra 7 dela på. Han skulle sjunga heeela tiden.  Tusse!

Nu har jag inte tid nå mera förrän ikväll. Måste göra mig klar för en arbetsdag.

Pussipuss!


Kommentarer
Postat av: Lisa

hihi.. du har alltid lika roliga bilder att visa efter helgens bravader :)

ni verkar ha haft det skoj iaf..

ja, det är ju iskallt ute men vackert med solen..

nä, ska till tandläkaren med Oscar för första gången nu, spännande!

ha en bra jobbdag gumman!

kramar!!

2009-02-02 @ 13:28:56
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: AnnaPanna

jansson jag tycker synd om dig. de är ju blond man ska va =(

vi kommer hem ihelgen, jobbar du??? jag tänker fika heeela helgen!

Puss

2009-02-02 @ 13:55:00
Postat av: hanna

Det ser ut som ni har haft jattekul! Det ar bra att du lagger upp bilder sa man hanger med i det som hander hemma:) kram kram

2009-02-02 @ 23:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0