Ay goo!

Mora vann till slut igår men innan dess fick vi uppleva en smärre nära döden upplevelse.
Fyfan!
Dom ledde med 4-1 och på 8 minuter förändrades det resultatet med 4-5 till V-ås.
Förstå smärtan.
Usch, tur att Mario Kempe räddade situationen och dänga in 4 mål igår, heder!!
Heder oxå åt pitten i mål som tog 4 straffar.
Uuu... im in the game again, såhär blir jag alltid i slutet av säsongen, tok engagerad.
Haha...

Anyway, jag är as glad idag!
Jag tror bannemej att det är vårkänslorna i mig som börjar sprida sig i blodet.
Himlen lyser blå, solen strålar mot oss och det är en halv meter snö ute som gnistrar.
Jag suger i mig energi!!

This is fuckin' life!

+ att det är Torsdag!

Jag bjussar på den här, höj volymen och lyd råden!!


Wiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0