Zzzzz....

Jag vaknade nu.
Herregud, jag har sovit som en babian i fosterställning, och det är verkligen inte så konstigt efter gårdagen.
Det var FULLT ÖS precis hela dagen. FOLK FOLK FOLK, det märks väl att julstressen härmed är igång!
Jag borde vara sjukt utvilad nu när jag sovit i typ 11 timmar, men jag vill sova meeeer!!
Det sjuka var att jag låg och snoozade i 2 timmar, från 06:20, då jag skulle ut och gå egentligen.
Men icke, jag snoozade samtidigt som jag drömde att det var nån ANNAN som snoozade åt mig.
Typ "men det är ju lugnt, hon snoozar ju åt mig så då kan jag fortsätta sova lite till..."
Mitt samvete gav mig en genväg där så jag slapp känna mig lat och dålig som inte gick upp... haha.
Hjärnan är fanimej intelligent även på mig!

Ååå va jag är trööööött...

Jag har tyvärr inte tid just nu till detta... börjar om en timme och sitter här i en urtvättad t-shirt som det står "mopar power" på med hål under vänster arm... jag kan det där med sexig pyjamas! ;)

Ha en bra dag hönni! Ni vet vart erat fik ligger!!

Olle Jönsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0