WOLF.

Tjena!

Den här helgen kändes lång och rolig!
 Nu är det alltså Måndag igen och jag jobbar sent hela veckan, så räkna med en del bloggande.
Det bästa jag vet på mornarna efter promenaden, under frukosten är att sitta här med dattisen i knät och blogga.
Med musik som dånar, just nu är det Julmusik som spelas.
Jag älskar julmusik men jag blir samtidigt så nedstämd av den, iallafall dom här fina bitarna.
Jag drömde om min morbror Magnus inatt, och jag försöker komma ihåg vad han sa, men det faller inte på plats riktigt. Platsen vi sågs på var iallafall en av hans favorit platser, i Ribbåsen.
Ni vet, jag är såhär hokuspokusig så jag VILL tro att när dom kommer i mina drömmar så vill dom hälsa på, säga nått. Jag har inte träffat Magnus sen jag var 15 år, så åren tickar ju iväg, då är det skönt att dom påminner en ibland i drömmarna.
För glömmer gör man aldrig, varken utseende eller röst!

 
Helgen nu då!
I Fredags var det ju BARA LASSE STEFANZ som gällde.
Åååååååååååååååååååååååh va de va roligt!!
Vi startade hemma hos mig med hockey, öl, vin och glögg.
Det var jag, Spunken, Hanna, Johan och Charloth!
Mora vann sin sjätte vinst!

På parken var det knöööökat med folk!
Verkligen überfüllt!
Olle Jönsson säger jag bara...
Shit va bra dom är!
Träffade på många kändisar där!

FETT KUL I JUL vill jag lova!!!

Lördagen bestod i barnvakteri.
Emil, Herman och Elvira levde i vanlig ordning rövare hos sin faster, som hade feber av vaccinsprutan och var allmänt megakoma.
Men jag älskar dessa ungar, åååh va mysigt vi hade det!!

Igår var det julbord i Nornäs som gällde.
Elvira och jag åkte upp i Älvdalen och lämnade bilen,
mötte upp med mamma och pappa som sovit där.
Och hur var julbordet?
Åt som en dåre, gott som fan, smäll mätt!

Och så har vargen vandrat över gården förbi köksfönstret oxå, nu är den tillbaka igen då...
Ååååååååh!! Åk till Stockholm eller nått, va in på min gård och skräm Felle!!

Jag har inte tid mera, måste käka och dona innan det blir dags för kneg!

Puss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0