W-day


I helgen ska jag bli klar med julklapparna. Ungarna är ju viktigast och roligast att handla till! 
Det blir internet shopping för mig, det är ju så jäkla roligt och enkelt och utbudet är typ oändligt!
Elvira önskar sig en fjäril, vilken typ av fjäril framkommer inte:
- Ööö, en fjäril bara!
... var svaret när jag frågade fjäril på vilket vis. :)

Alltså, det finns såååå mycket BRAA MUSIK just nu!
Utbudet är enormt, och jag törs inte LADDA hem.
Inte för att jag gjort det nångång, nej nej aldrig.... :/

Lite ny grymt bra musik: 

Lady Gaga - Bad romance
Jason Derulo - Whatcha say
Kesha - Tic toc
Timbaland feat Nelly Furtado - Morning after dark
Black eyed peas - I gotta feeling
Britney Spears - 3
Black eyed peas - Meet me halfway

Ja de va några som ligger i min lista på spotify...

Fröken jaglyssnarpåtypallt, jag tror att det är jag!

Alltså, hade jag nått vettigt att skriva idag eller?????
Nixpix, tror inte de...
Funderade så hjärnan blev överhettad på prommen imorse men kom inte fram till mer än att jag inte kom fram till nånting...

Slänger in Kesha, låten som får Anna att GO NUTS på jobbet när vi hör den! :)



Boys trying to touch my junk, junk
Gonna smack him if he getting too drunk, drunk


Apropå jobbet, Helen och jag var retkungar igår, ååå de va sååå kul... vi kunde inte mer än titta på varann så började vi skratta. Hahahaha... förjävliga ibland.
Idag får jag nog ÄTA UPP själv när hon är ledig... Oh nooo!!

Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0