TIO...

... så många matcher har laget jag håller på i hockey vunnit!!
Kan man bli annat än galen av lycka?

FULLSATT ARENA dessutom. Det var sån stämning i hallen så ni kan inte tro!
Mora publiken kan det här med att hålla igång! Hehe... vågen gick varm igår runt runt runt runt... :)
Men mycket (typ allt) av det tack vare Dan Ljungberg som peppar igång hela hallen!
Helt kung är han!

Ja och julen har rullat på hur bra som helst.
Julen blev mysig och tomten dök upp.
Kidsens glädje när denna skäggige och rödklädde gör entré kan man leva på hur länge som helst....
Tänk om folk hade blivit sådär överlyckliga när jag klev innanför dörren.

Juldagen spenderade jag och 599 st till i FM Mattsson Arena.
Billy Opel och Woodpjucks stog för underhållningen.
Men Hanna och jag hängde mest längst fram hos Billy, eftersom han äger. Och så hade han lovat oss att vi skulle få höra hans jul låt.
- Ja och nu vill jag spela en låt till mina trognaste fans, som var här redan klockan 18 ikväll.
Hahaha... Vi var ner på hallen vid sex för att få prata med biljett ansvarige, jag var typ desperat att få tag i 2 biljetter till brorsan och Marit. Precis då kom Erik och Anders Tegnér.
Hängde med dom ett tag som värsta groupiesarna.

Fick dock inga biljetter. :( :( :( :(

Idag är det jobb till 19.30 som gäller, men sen är det jul lov även för mig.
Hela veckan!

Men vad gör man egentligen när man är ledig?




Ha en bra dag!!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack! :)

Ja vad bra att man kan gå där! Jag hänger gärna på nån dag...va ut en sväng idag med barnvagn och Noah på bobben haha...tror det får bli med bara ett barn eller själv nästa gång jag ska ut å gå :P. Som sagt jag hänger gärna på nån dag! :) God fortsättning till er med! Kram

2009-12-28 @ 16:46:13
URL: http://liz83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0