Okidoki!

Här sitter jag. Hemma. I soffan.
Med laptopen i knät, kaffet bredvid och spotify spelandes på dansbandsmappen.
Jag har på mig ett par grå lastgamla mysbrallor, och en 7 storlekar för stor tröja som det står "riktiga män väger över 90 kg" på!
HAHA, får ni bilden framför er?

Man kan säga att jag efterliknar ett sms som min älskade brorson Emil skickade till mig i förrgår.
(han fick en mobil i julklapp, gissa om 9-åringen var nöjd)
- Hej på dig degen.
Så stog det i sms:et. HAHAHA!!
Jag fick ett till direkt efter oxå som det stog:
- Vad gör du baby face?
HAHAHA, ja jag är typ nästan idiotsäker på att min kära broder satt breve och gav han tips på vad han skulle skriva.

Men nu är det ju iallafall såhär mina trogna läsare att
J A G  H A R  L O V ! ! !

Då kan jag sitta här som en gammal träskpadda och bara njuta av lugnet!
Som jag gör nu. Huvet värker lite efter gårdagen.

Gårdagen!
Idiot taggad inför min sista arbetsdag innan lovet var jag verkligen MEGAGLAD!
Matilda och jag stog i kassan och dominerade. Gästerna var glada, killarna flörtade (hahaha...) och stämningen var på topp! Det gick som en dans... EN SKITROLIG DAG!!

Alltså, det var så mycket folk så jag hittar inga siffror på tangentbordet som kan mäta sig med detta!
Det var roligt, det var fart och det gick hur bra som helst.
När man stått i kassan ett par timmar så blir man hela bäng i bollen.
Då blir det ju lite extra bäng för mig som redan är lite bång! :)
- Ni får ursäkta, min hjärna ligger på omprogramering.
... var min ursäkt till kunderna när det gick fel.... och dom förstod!

Vi hade sexans växel i hela dagen allihop.

När jag kom ut i bilen efter arbetsdagen bara brast det. Tårarna rann... jag var sååååå mentalt slut som artist.
Helt sjukt, jag är själv chockad över min reaktion, jag hade ju haft kul heeela dagen!
Men nu i efterhand när jag tänker efter så hade jag inte druckit mer än två glas vatten på hela dagen och ätit har jag ju inte gjort riktigt sen juldagen, så det spelar nog in en hel del. :/

Kroppen var helt utpumpad!
Satte mig i duschen och lät det komma ut bara... sen sov jag som en klubbad säl!

Nu tänker jag försöka få igång ätandet igen... kaffe funkar inte som frukost.

KRAAAAAM!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0